Інформація пенсійного фонду

Пенсійний фонд України  у м. Сміла
02 квітня 2021 року у відділі обслуговування громадян № 7 (сервісному центрі) м. Сміла буде працювати пряма телефонна “гаряча лінія” за участю   заступника начальника відділу обслуговування громадян № 7.
На запитання громадян з 11:00 до 12:00 відповідає заступник начальник відділу Алла КІРІЄНКО за номером телефону: (04733) 2 44 90
Додаткові консультації можна отримати за номером телефону постійно діючої “гарячої лінії”:  (04733) 2 44 90
***
Зміна порядку виплати допомоги на поховання
      Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги» змінено Порядок виплати і доставки пенсії та грошової допомоги.
Із першого квітня 2021 року Пенсійний фонд України виплачуватиме допомогу на поховання та недоотриману пенсію у зв’язку зі смертю пенсіонера виключно через банківські установи шляхом зарахування на поточний рахунок одержувача (особи, яка має право на отримання виплат у зв’язку із його смертю).
Для отримання зазначених виплат особа, яка звертається до Пенсійного фонду, має надати документ, що посвідчує особу заявника, витяг із Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть та обов’язково – реквізити банківського рахунку, відкритого на особу, що звертається за отриманням послуги.
Перелік банків, із якими Пенсійним фондом України укладено договори для виплати пенсій та грошової допомоги.

    • ПАТ «Державний ощадний банк України»
    • ПАТ КБ «Приватбанк»
    • ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»
    • ПАТ «УкрСиббанк»
    • ПАТ АБ «Укргазбанк»
    • ПАТ «Альфа-Банк»
    • ПАТ «Перший Український Мiжнародний банк»
    • ПАТ «Кредi Агрiколь Банк»
    • АТ «Пiреус банк МКБ»
    • ПАТ «БАНК ВОСТОК»
    • ПАТ «Державний експортно-iмпортний банк України»
    • ПАТ КБ «Акордбанк»
    • ПАТ «Комерційний Індустріальний Банк»
    • ПАТ «Кредобанк»
    • ПАТ «ТАСКОМБАНК»
    • ПАТ «Ідея Банк»
    • АТ «ОТП Банк»
    • АТ «Полтава-банк»
    • ПАТ АБ «Південний»
    • АТ «Правекс Банк»
    • АТ «Міжнародний Інвестиційний банк»
    • ПАТ АБ «РадаБанк»

***

***
Пенсію цього року підвищать у шість етапів
   Із 1 січня мінімальна пенсія особам, які досягли 65 років, та мають страховий стаж: чоловіки – 35 років, жінки – 30 років, зросла з 2 100 грн до 2 400 грн у зв’язку зі збільшенням мінімальної заробітної плати до 6 000 грн.
—   Із 1 березня проведена індексація пенсії.
Пенсія індексується із застосуванням коефіцієнта збільшення середньої заробітної плати в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у розмірі 1,11.
У разі, якщо після перерахунку підвищення становить до 100 грн.,  розмір підвищення —  100 гривень.
Крім того, в одержувачів пенсії, призначеної згідно з Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», які мають повний страховий стаж (35 років – чоловіки та 30 років – жінки), розмір пенсійної виплати не може бути нижчим від 2 200 гривень.
 — У квітні відбудеться автоматичний перерахунок пенсії для пенсіонерів, які працюють.
— Із 01.07.2021 буде підвищено прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, до 1 854 грн. У зв’язку з цим  пенсіонерам перерахують надбавки до пенсії, а непрацюючим – доплати за понаднормовий стаж.
— У жовтні передбачено збільшення виплати пенсіонерам віком понад 75 років, які мають стаж 20 років (для жінок) і 25 років (для чоловіків), – на 400 грн.
— У грудні планується зростання прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, до 1 934 грн., а також в зв’язку зі збільшенням мінімальної заробітної плати до 6 500 грн.
Перерахунки проводиться автоматично та не потребує особистого звернення пенсіонера.
***
Автоматичне призначення пенсії
Оформити пенсію без особистого відвідування сервісного центру Пенсійного фонду — Автоматичне призначення пенсії може зробити кожен через особистий електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Пенсійний фонд України запровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії. Такий сервіс доступний на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/). Тим особам, які скористаються цим сервісом, пенсія буде призначена автоматично після досягнення ними пенсійного віку. З урахуванням усіх наявних у Пенсійному фонді даних без необхідності додаткових звернень та особистого відвідування сервісного центру Пенсійного фонду.
Сервіс автоматичного призначення пенсії надає можливість подати усю необхідну для призначення пенсії інформацію заздалегідь — без будь-яких часових обмежень. Подана інформація буде завчасно опрацьована і в разі необхідності буде проведено перевірку поданих документів.
Підставою для автоматичного призначення пенсії є подання особою через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України анкети-заяви та згоди на застосування такого механізму, засвідченого персональним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП).
Користувачу, який не є одержучем пенсійних виплат та який авторизувався на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою КЕП, надається можливість сформувати і подати анкету-заяву на автоматичне призначення пенсії, а саме:
1) заповнити атрибути анкети (загальні дані; дані документу, що засвідчує особу; адреси проживання та реєстрації; дані щодо виплати пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
2) додати скан-копії документів, які є обов’язковими для подання анкети-заяви та які користувач вважає необхідним падати до Пенсійного фонду для підтвердження його права на автоматичне призначення пенсії, та для визначення в автоматизованому режимі найбільш вигідного варіанту для призначення пенсії;
3) підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до органу Пенсійного фонду.
За наслідками опрацювання анкети-заяви в Пенсійному фонді України користувач на вебпорталі електронних послуг отримає інформацію щодо стану її опрацювання та буде поінформований про набуття права на призначення пенсії, включаючи дату такого призначення і її розмір.
Обов’язковою умовою автоматичного призначення пенсії є наявність на дату набуття відповідного права електронних відомостей про трудову діяльність у реєстрі застрахованих осіб. Механізм організації відповідного обліку визначений Порядком обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1084 (далі – Постанова 1084).
Відповідно до п. 6 Постанови 1084 відомості про трудову діяльність працівника подаються Пенсійному фонду України через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальником або особисто працівником у вигляді копій, виготовлених шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП.
Додаткові консультації можна отримати за номером телефону постійно діючої “гарячої лінії”:  (04733) 2 44 90.

Обсуждение закрыто.